Verzendbeleid

VERSCHEPINGSPROCES

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling is verzonden?

Bestellingen worden over het algemeen verzonden binnen 2-7 werkdag en er is voorraad beschikbaar terwijl het 15-25 werkdagen is als de voorraad strekt (we nemen contact met u op voor deze case en bespreken of u de bestelling wilt behouden of een terugbetaling krijgt). U kunt contact met ons opnemen om de verwerkingstijd te bevestigen voordat u een bestelling plaatst. U ontvangt een orderbevestiging, per e-mail, kort nadat uw bestelling is geplaatst. Let op: dit is geen verzendbericht, maar we zullen u een tweede keer per e-mail een verzendbericht / factuur sturen om u te laten weten dat uw bestelling vanuit ons magazijn is verzonden. We nodigen u uit om op elk gewenst moment online in uw account in te loggen om de status van al uw bestellingen te bekijken.

Bestellingen met een onvolledig of ongeldig verzendadres kunnen vertraging oplopen. ZAKS zal proberen contact op te nemen met de klant voor een update van het verzendadres. Bestellingen waarvoor handmatige facturering of verificatie van verzendadres is vereist, worden uitgesteld totdat het juiste bevestigingsdocument voor facturering is verstrekt.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

We verzenden items zo snel mogelijk, maar dit zal niet altijd dezelfde dag zijn als uw bestelling. Houd rekening met een levertijd van maximaal 10-20 werkdagen. Als we een langere doorlooptijd verwachten, stellen we u op de hoogte. Als u vragen hebt over de doorlooptijd van een bepaald artikel, neemt u contact met ons op via service @ ZAKS .com of belt u 86-755-2344-7309 met eventuele vragen.

Al onze bestellingen worden verzonden via de standaard verzendmethode. Levertijden variëren meestal tussen 10 – 20 werkdagen.

VERZENDBELEID

RETOURZENDINGEN

30 Dagen – Moet in de fabriek verzegeld ongeopend zijn (met uitzondering van LTS – moet ALLEEN in nieuwe staat LTS zijn). Items moeten binnen 10 werkdagen worden geretourneerd met een RMA-uitgavedatum, waarna de zending wordt geweigerd. Merchandise die is geopend, kan niet worden teruggestuurd voor creditering (met uitzondering van LTS). Nadat een product is geopend of de fabrieksafdichting is verbroken, wordt dit als gebruikt beschouwd. Dit omvat product dat zojuist is geïnstalleerd om te testen. Koopwaar wordt niet geaccepteerd voor retournering (voor creditering of reparatie) tenzij een Return Merchandise Authorization (RMA) -nummer is uitgegeven. Het is echter belangrijk om op te merken dat als uw product een fabrieksfout heeft – dat wij met u zullen samenwerken om een ​​product dat in werkende staat is zo snel mogelijk aan u te leveren.

Stuur een e-mail naar service @ zaks.com voor een Return Merchandise Authorization (RMA) nummer. Deze e-mail moet de volgende informatie bevatten: uw bestelnummer, het model- en serienummer van het artikel dat een RMA nodig heeft en een beschrijving van het probleem met het artikel. Een Return Merchandise Authorization (RMA) moet worden gegenereerd door de RMA-afdeling voordat een product wordt geretourneerd. Neem contact op met de RMA om het Return Merchandise Authorization-proces te starten. Het is belangrijk om in gedachten te houden dat onze magazijn- en hoofdkantoorlocaties gescheiden zijn

faciliteiten. Pakketten die zonder geldig RMA-nummer worden ontvangen, worden zonder verdere verwerking onaangetast en intact teruggestuurd naar de afzender. Beschadigde zendingen moeten worden geweigerd of een aantekening moet worden gemaakt op het ontvangstbewijs of de vrachtbrief op het moment van aankomst van de goederen, omdat dit de aansprakelijkheid van de vervoerder in geval van levering van beschadigde goederen verzekert. Als u via een bankoverschrijving betaalt, worden de overdrachtskosten niet terugbetaald in geval van terugzending.

DOA (RMA) BELEID

ZAKS streeft ernaar om ervoor te zorgen dat onze klanten zo goed mogelijk worden ondersteund en beschermd tijdens productreproductie-, ruil- of retourprocessen (ook bekend als RMA-proces).

Het RMA-proces is afhankelijk van de fabrikant. Je belt ZAKS altijd als eerste om een ​​dergelijk probleem te melden, en vanaf daar zal ons team je adviseren en begeleiden via het RMA-proces en ook je voorstander zijn om namens jou met vastberadenheid te handelen. Het is echter uiteindelijk de fabrikant die zal bepalen of het product in kwestie in aanmerking komt voor een dergelijk RMA-proces, evenals eventuele heropslagkosten. Zodra een doos is geopend of afdichtingen of omhulsels zijn verwijderd, resulteert dit in apparatuur als ‘gebruikte’ apparatuur die niet langer als ‘nieuw’ kan worden verkocht en nu correct het RMA-proces moet doorlopen.

Alle apparatuur die bij aankomst ‘DOA’ wordt ontvangen, moet als zodanig aan ZAKS worden gemeld binnen 3 kalenderdagen na ontvangst om ervoor te zorgen dat alle RMA-voordelen goed worden ontvangen. Alle retourverzoeken die aan ZAKS worden gemeld buiten 30 kalenderdagen worden niet in aanmerking genomen voor vervanging van DOA. Daarna zou het normale RMA-proces van toepassing zijn.

VERLOREN of BESCHADIGDE ZENDING

Als een zending wordt verloren, gestolen of beschadigd, wordt een claim ingediend bij de rederij. Restituties, vervangingen of tegoeden worden toegepast aan het einde van de claim en niet eerder. ZAKS werkt met gerenommeerde 3rd-bedrijven voor partijlevering die beschikken over bewezen prestaties en goede klantenservice. Helaas gaat het niet altijd perfect met een bedrijf, ook met bedrijven die onze producten verzenden. ZAKS is uiteindelijk niet aansprakelijk voor enige schade of fouten gemaakt door een 3rd partijverzendbedrijf. Als zodanig zal ZAKS uiteindelijk vertrouwen op het onderzoek van een transportbedrijf om de fout te bepalen en eventuele vervangings- of restitutiewaarden met betrekking tot ontbrekende of beschadigde apparatuur.

BESTEL PROCESSING TIJDEN

Onze openingstijden zijn 08: 00 AM – 06: 00 PM (Beijing standaardtijd). Maandag tot en met vrijdag maar onze grens is bij 12: 00 PM. Bestellingen geplaatst tijdens niet-kantooruren worden verwerkt op de volgende werkdag.

Kort nadat u uw bestelling hebt geplaatst, ontvangt u een e-mail ter bevestiging. Als u om welke reden dan ook die e-mail niet ontvangt, kijk dan in uw spam-map om te zien of u deze kunt vinden. Dit is belangrijk, want als u de bevestigingsemail niet hebt ontvangen, ontvangt u de e-mail met verzendinformatie niet.

PRIJS EN BESCHIKBAARHEID

ZAKS heeft alles in het werk gesteld om de juistheid van alle productinformatie en prijzen op deze website te waarborgen en kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor typefouten, inclusief maar niet beperkt tot productprijzen en specificaties. Voor zover ons bekend, waren alle geadverteerde producten beschikbaar en actueel toen ze aan deze site werden toegevoegd, maar al deze producten zijn onderworpen aan de beschikbaarheid van de fabrikant. Houd er rekening mee dat fabrikanten prijzen wijzigen en producten stopzetten als ze dit nodig achten en we niet altijd op tijd bewust zijn van deze wijzigingen om onze website bij te werken om deze situatie te weerspiegelen.

STANDAARD VERZENDING

Wij bieden standaard verzending wereldwijd. Bestellingen worden doorgaans binnen 10-20 werkdagen verzonden. Artikelen die rechtstreeks vanuit Shenzhen worden verzonden, kunnen kortere levertijden hebben.

VERZENDKOSTEN

We verzenden items zo snel mogelijk, maar dit zal niet altijd dezelfde dag zijn als uw bestelling. Sta maximaal 3-7 werkdagen toe voor verwerkingstijd. Als we een langere doorlooptijd verwachten, stellen we u op de hoogte. Als u vragen heeft over de doorlooptijd van een specifiek artikel, neemt u contact met ons op via service @ zaks .nl met eventuele vragen.

INTERNATIONALE VERZENDING

Houd er rekening mee dat de koper verantwoordelijk is voor alle BTW, tarieven, rechten, belastingen, behandelingskosten, inklaringskosten, etc. vereist door uw land voor het importeren van goederen. We verzamelen dit niet van te voren en kunnen u geen schatting geven van de kosten, omdat deze over de hele wereld sterk varieert.

VERZENDKOSTEN

Alle verzendkosten zijn GEEN TERUGBETALING MOGELIJK. Een product waarvan wordt vastgesteld dat het beschadigd of defect is, moet binnen 15 dagen na de leveringsdatum worden geretourneerd of geruild. Schade aan het product, waarvan is vastgesteld dat deze het gevolg is van verkeerd gebruik, misbruik, een ongeluk of wijziging die niet door ZAKS of de fabrikant is goedgekeurd, zijn uitzonderingen op de bovenstaande voorwaarden.

BEROEPSVERGOEDING

De kosten voor het opnieuw laden kunnen zo hoog zijn als 10%, afhankelijk van de staat van het product. Met dat gezegd dat we zelden 10% restockkosten in rekening brengen en we proberen het op rond 5% te houden zolang het product in uitstekende staat is. Dit is wat de fabrikant ons oplegt en dit is wat we moeten doorgeven. Krediet kan worden geweigerd in geval van beschadiging van het product, ontbrekende onderdelen of verpakkingsmaterialen.

PRIJS WEDSTRIJDBELEID

In de meeste gevallen kunnen we prijswedstrijden honoreren! Houd er rekening mee dat we geen prijs vergelijken met ongeautoriseerde wederverkopers, marktplaats (ebay, amazon of vergelijkbaar) of een leverancier die geen ondersteuning biedt. Neem contact op met ons verkoopteam voor meer informatie!

PRIJS DROP BELEID

We bieden geen restituties of tegoeden voor prijsdalingen. Als u bijvoorbeeld een artikel koopt en de volgende dag een artikel promotie aanbiedt voor een lagere prijs, bieden we geen restitutie of tegoed.

PRIJSVERHOGINGSBELEID

Prijzen veranderen elke dag. We doen ons uiterste best om klanten de beste prijs te bieden en tegelijkertijd uitstekende klantenservice te bieden. Daarmee behouden wij ons het recht voor om de prijs van een product te allen tijde te verhogen, ook op het moment van aankoop. Waarom zouden we de prijs verhogen op het moment van bestelling? Een fabrikantpromotie eindigt bijvoorbeeld en onze site laat nog steeds de oude prijs zien, daar zouden we de prijs verhogen, tenzij we de oude prijs nog steeds kunnen honoreren zonder deze goedkoper te verkopen. We houden ons echter niet bezig met “aas en schakelen” of andere oneerlijke praktijken.