Garantie, teruggave en terugbetaling

Als je object heeft een probleem, dan kunt u een ticket naar ons Support Center gaf de volgende gegevens

1.please geef uw ordernummer en product SKU, leg uw post probleem op in de details (oorzaak en datum van uitgifte). 
2.Please vertel ons welke acties u al hebt gedaan om het probleem op te lossen. 
3.Please stuur ons duidelijke foto of video van de defecten (onder 2MB) in goede verlichting van zowel product en de buitenste verpakking.

Wij zullen uw verzoek te controleren en bieden een oplossing. Als u het item (s) terug te keren, zullen we ook proces dat voor u.

30 dagen geld terug garantie

Neem dan zo vriendelijk de aanwijzingen die de RMA / garantie bovenstaande proces. Alleen defecte items kunnen worden teruggestuurd voor een volledige terugbetaling.

1. Als u niet tevreden bent met een product, omdat het defect is, niet de deur de mens veroorzaakte schade , dan kunt u het terug naar ons te sturen voor een terugbetaling of omruiling binnen een termijn van 30 dagen nadat u het hebt ontvangen.Verzendkosten om het item terug te keren naar ons zal zijn voor onze rekening. 
2.Als het product werkt, maar u niet wenst te behouden, kunt u ook terug binnen periode van 30 dagen voor een uitwisseling of een gedeeltelijke terugbetaling verzenden. Je moet de scheepvaart in beide richtingen en de kosten uitgezet (cover meer weten over het verschepen beleid ). We hebben ook geen restitutie van de verzendkosten.

3 maanden omruilgarantie

Als een product niet werkt, kunt u deze terug te sturen naar ons voor de uitwisseling mits dit binnen drie maanden na de aankoopdatum. Als de koper, vindt u de verzendkosten te betalen voor het terugsturen van het oorspronkelijke item terug naar ons, en wij zullen de verzendkosten te betalen om het item opnieuw aan u.

Hoe over de verzendkosten voor reparatie?

Binnen een periode van 12 maanden vanaf de datum van aankoop, kunnen kopers terug te sturen items gratis reparaties. Kopers betalen de verzendkosten voor het versturen van de post terug naar ons, terwijl wij betalen de verzendkosten om terug naar de koper het item opnieuw. 
Na de 12 maanden garantie periode, koper kan nog steeds sturen het item terug voor reparatie. Echter, de koper is verantwoordelijk voor het betalen van de verzendkosten in beide richtingen. 
Opmerking: Als de koper het object (s), die de garantie ongeldig is beschadigd en een aantal onderdelen moeten worden vervangen, zullen we vragen voor de oorspronkelijke waarde van de componenten. In dat geval is de klant is verantwoordelijk voor alle betrokken bij het proces verzendkosten.

Wat als ik ontvang het verkeerde punt?

Volg onze garantieproces aan de bovenkant van deze pagina. 
Neem contact met ons met alle details en foto’s tonen ons de kwestie. 
1.Als we stuurde de verkeerde item, zullen wij of ruilen het item of u terugbetalen volledig. 
2. Als u een fout door het bestellen van de verkeerde item gemaakt, zullen wij vergoeden u gedeeltelijk als je ze of verzoek te houden om het item terug te keren voor een volledige terugbetaling of een uitwisseling. 
Verzendkosten om het item (s) aan ons zal volledig worden gedekt door de klant terug te keren. Voor uitwisseling klant zal verzendkosten te betalen in beide richtingen.

Ik heb ontvangen een onvolledige Order (ontbrekende items)

Gelieve zorgvuldig te controleren de inhoud van het pakket vóór de ondertekening van de levering. 
Neem dan een ticket met uw ordernummer en met vermelding van ons welk item of accessoire ontbreekt langs beeld van de buitenste verpakking. We zullen een oplossing te bieden.

Mijn-item formaat of type is onjuist

We beschikken over een maattabel op elke kledingstuk product pagina wij verkopen. Klanten zijn volledig verantwoordelijk voor het selecteren van de juiste maat of het type alvorens te bestellen. Dat gezegd hebbende, dan bieden wij doen altijd ons best doen om te helpen.

1. Als u het verkeerde type besteld: Laat het ons weten door het ticketsysteem met vermelding van uw ordernummer, SKU-nummer en foto’s van het item zoals beschreven in de garantie bovenstaande proces. Gedeeltelijke terugbetaling worden aangeboden als u besluit om het item te houden. Als u het product wilt ruilen of terug te sturen voor een volledige terugbetaling, zullen wij u een RMA vorm te geven. Alle verzendkosten om het item (s) terug te keren naar magazijn en een uitwisseling worden betaald door de klant opnieuw te verzenden.
2. Als we stuurde een item dat niet overeenkomt met onze maattabel of typ je besteld: Neem contact met ons met uw bestelling, ordernummer, SKU-nummer en duidelijk beeld geeft van het item. Gelieve te zetten uw punt op een tafel en het meten van de belangrijkste onderdelen van het verschil. Zodra wij alle gegevens van uw bestelling en uw foto’s ontvangen, zullen wij in staat zijn om opnieuw je een alternatief voor een deel of de terugkeer of terugbetaling regelen.

Garantie Small Prints en uitzonderingen:

Alle artikelen moeten ongebruikt / ongedragen met originele labels intact worden geretourneerd en moet vergezeld gaan van het RMA formulier. Het teruggekeerde punt die niet overeenkomen met ons beleid eisen zijn niet geaccepteerd.

-Alle items met inbegrip van de belangrijkste producten en accessoires 
De winst wordt binnen 30 dagen aanvaard vanaf de datum van ontvangst voor een uitwisseling of op te slaan krediet alleen indien ontvangen beschadigd, defect, of de verkeerde item (s). 
– afgeprijsde artikelen, items op de verkoop, speciale aanbiedingen vallen niet onder de garantie.